Ons team
WANTED: Klantcontactmedewerker!
Functieomschrijving
Als klantenservice medewerker, voor verschillende branches, sta je klaar voor onze klanten. Tijdens je werkdag beantwoord je vriendelijk en servicegericht de vragen die je binnen krijgt per telefoon, chat, e-mail of Social media. Dit kan over verschillende onderwerpen gaan, bijvoorbeeld over een betaling of bestelling, maar ook over een verstopte dakgoot of een maatschappelijke hulpvraag. Bij deze uitdagende baan is geen dag, of eigenlijk geen uur, hetzelfde. Naast het beantwoorden van inkomend klantcontact bel je ook klanten voor bijvoorbeeld het plaatsen van een herhaalbestelling of om te informeren hoe het met de private lease aanvraag staat.
Onze openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 en op zondag zijn we gesloten. Per drie weken werk je 1 weekenddienst.
Taken:
– Beantwoorden van klantvragen per telefoon, chat, e-mail of Social media
– Ga op een professionele en vriendelijke manier met klanten om en luister actief naar hun problemen/ behoeften
– Bied klanten hulp en oplossingen aan in overeenstemming met het klantenservice beleid van het bedrijf
– Andere taken die van je gevraagd worden
Wat wij vragen
– Minimaal MBO4 werk- en denkniveau
– Je spreekt en schrijft goed Nederlands en Engels
– Je bent vriendelijk, klantgericht en communicatief sterk
– Multistaken en goed kunnen schakelen tussen diverse systemen is een vereiste
Wat wij bieden
– Afwisselende baan als parttime of fulltime klantenservice medewerker
– Flexibele werkuren
– Reiskostenvergoeding vanaf 10 km
– Een leuk team en informele werksfeer
Parttime uren: 24 – 40 per week